Förbättra attityden. På riktigt!
Många föreläsare pratar om vikten av ”bra” attityd, men för att få en konkret föränding av beteendet behövs rimligtvis mer än en föreläsning på 60 minuter. Vi på Popretorik kan glatt erkänna att 21-dagarsprogrammet Attitydbarometern har fått finfina utvärderingar genom de senaste åren vi genomfört programmet.
Senaste åren har valda medarbetare från b la följande organisationer genomfört 21-dagarsprogrammet Attitydbarometern: H&M, Vattenfall, SLU, Brandskyddsföreningen, Fria Intermiliaskolan, De Lage Landen Finans AB, Hotel Skansen, ICA Kvantum, Nacka kommun, Olssons Åkeri, Neumeister, ArtDataBanken, Informator samt Amelitas Redovisning.
Läs mer om 21-dagarsprogrammet Attitydbarometern (klicka på länken) och kontakta oss för att höra vad förändrat attitydbeteende kan göra för skilnad hos just er!
http://popretorik.se/wp-content/uploads/popretorik_attitydbarometern_folder_webb.pdf