Föreläsare – kundbemötande, attityder, service och upplevelsekommunikation
-
Ett varumärke blir aldrig starkare än dess medarbetares handlingar & beteende
-
Mönster eller monsterbeteende?
-
Attitydbarometern – hur du attitydboostar dig själv!
-
Möter du med eller motmänniskor i din vardag?
-
Storytelling – lönsamma berättelser
Kjell Dahlins föreläsningar bygger på tre saker. Intelligens, igenkänning och humor. Han har stått på scener som Cirkus och Berns i Stockholm, Draken och Mässan i Göteborg. Han har föreläst över hela Skandinavien och som längst bort i Budapest. Kjell har föreläst för en publik på 3 000, och en gång för en (1)person på en konferens i Malmö (övriga arton personer som skulle medverkat hade ätit ostron dagen innan, dåliga sådana kan påpekas, personen som medverkade hade valt carpaccio till förrätt).
Till dags dato har fler än 15 000 personer hört Kjells livsbejakande budskap om retorik och attityder. Med en bred bakgrund från områdena service, försäljning, marknadsföring och HR har Kjell Dahlin många erfarenheter att ösa ur. Sedan hans bok Popretorik –upplevelsekommunikation som övertygar vann ett hedersomnämnande i tävlingen ÅRETS LEDARBOK – har hans dagar alltmer fyllts av föreläsningar och workshops inom de ämnen som ligger honom varmast om hjärtat; kundbemötande, attityder, service och upplevelsekommunikation.