Popretorik

Kan man få bättre attityd? Krävs det övning? Är folk med positiv attityd mer framgångsrika? Smittar bra attityd? Vad är attityd egentligen?  Vad har retorik och attityd gemensamt? Kan man attitydboosta sig själv? Hur gör man? Dessa och många andra frågor har Kjell funderat på under sina 22 år i svenskt näringsliv, men även som privatperson i privata situationer. I boken ”Attitydbarometern” försöker han svara på samtliga frågor 🙂

 
Sagt om boken Attitydbarometern:

”Den här boken är ett måste om du arbetar med service!”  Jan Wärmlind, Business Consulting Director, Genesys

”Attitydbarometern är väldigt lärorik. Och underhållande!” Bassam El Mattar, Sverigechef, Fritidsresor

 ”Vill du bli framgångsrik ledare – läs Attitydbarometern” Barbro Ronnedahl, Manager Customer Sales & Service, Lensway (Barbro har vunnit SM I kundservice med GodEl och kommit tvåa med LensWay)

http://popretorik.se/wp-content/uploads/attitydbarometern_provkapitel.pdf